Din butik är ansiktet ut mot kunderna. Vi hjälper dig att hålla den skinande ren för bästa möjliga kundupplevelse. Kontakta oss för en personlig genomgång!
Vi tillhandahåller golvmopp, rengöringsdukar, rengöringsmedel, dammsugare och övrigt material som kan komma att behövas. Kräver butiken skurmaskin så inhandlar vi detta. Vi är helt enkelt flexibla och anpassar oss efter era behov och önskemål!
För att ni snabbt och enkelt ska kunna nå oss när det behövs får ni alltid en personlig kontaktperson hos oss. Er kontaktperson hjälper er med alltifrån fakturafrågor till ändringar i städningen eller i städschemat. Ni kan också kontakta er kontaktperson om något akut uppstår som ni behöver hjälp med, eller om ni har synpunkter eller frågor kring vår städning.
Varje städuppdrag är unikt i omfattning och utförande. Därför tar vi alltid fram en skräddarsydd, kostnadsfri offert utifrån just er butiks behov och krav. Välkommen att kontakta oss för ett personligt möte på plats hos er, så tar vi fram en kostnadsfri offert i samband med det!
Både omfattning och städfrekvens beror på hur stor butiken är, hur den är utformad, hur många besökare som kommer till butiken. Det kan också finns särskilda regler och myndighetskrav som styr detta. Därför skräddarsyr vi alltid städningen utifrån era behov. Kontakta oss för ett personligt möte i era butikslokaler, så tar vi tillsammans fram en kostnadsfri offert utifrån just era behov!
När vi städar din butik kan du lita på att städningen alltid utförs av erfaren, välutbildad städpersonal. Trots det kan olyckan vara framme. Våra medarbetare är därför fullt försäkrade med ansvarsförsäkring och företagsförsäkring, för din trygghet.
Vårt mål är enkelt: vi vill ha nöjda kunder. Vår butiksstädning omfattas därför av vår nöjd kund-garanti. Det innebär att om vi gjort något fel, så åtgärdar vi det utan dröjsmål. Som kund får du alltid en egen kontaktperson som du enkelt kommer i kontakt med och som hjälper dig när det behövs. Tänk på att du måste reklamera städningen inom tre dagar från servicetillfället.
En ren och välstädad butik gör underverk för kundupplevelsen! Rena diskar, hyllplan, montrar och butiksgolv visar upp produkterna och butiken på allra bästa sätt. Vi är proffs på butiksstädning, så tveka inte på att prata med oss!
Vår städning är särskilt anpassad för butiker och affärslokaler. Butiksstädning kräver erfarenhet, noggrannhet och ett systematiskt kvalitetsarbete för att få bästa resultat. Eftersom många butiker och branscher har specifika krav och behov skräddarsyr vi alltid er städning för att uppfylla just era krav och individuella behov. Inte minst gäller detta i dagligvaruhandel och i livsmedelsbutiker, där hygienkraven är extra höga.
Om du behöver professionell butiksstädning, för en eller flera butiker, föreslår vi att du kontaktar oss redan idag för att boka in ett personligt möte. Det är självklart kostnadsfritt. Under mötet går vi tillsammans med dig igenom era önskemål och behov för att ta fram en offert.
Vi har erfarenheten och organisationen som krävs för att städa de flesta typer av butiker och affärslokaler. Stora som små. Bland våra kunder finns alltifrån matbutiker till köpcentra, caféer och klädbutiker.
Vill du veta mer om våra företagsstädning eller få en kostnadsfri offert? Tveka inte på att kontakta oss för ett förutsättningslöst möte!
Vi har bred erfarenhet från de flesta typer av lokaler och kan ta fram en städlösning som fungerar för just er verksamhet. Kontakta oss för en kostnadsfri offert genom att lämna dina uppgifter här på hemsidan, eller ring till vår kundservice så hjälper vi till. Varmt välkommen till oss på Musa Fastigheter AB!
Musa Fastigheter AB är proffs på företagsstädning. Vi erbjuder kvalitetssäkrad företagsstäd med tillgänglig, personlig service. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi utför vår städhjälp i stora delar av Sverige.
Copyright © 2020 Musa Fastigheter AB. Alla rättigheter reserverade.